czwartek, 18 lutego 2016

Jakie umiejętności powinien mieć elektryk?

  • Montaż instalacji elektrycznych, wraz z odpowiednią dokumentacją techniczną,
  • Projektowanie instalacji elektrycznych
  • Projektowanie sieci elektrycznych
  • Instalacja maszyn i urządzeń elektrycznych
  • Uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych
  • Regulowanie parametrów pracy maszyn i urządzeń
  • Przeprowadzanie przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw instalacji maszyn i urządzeń elektrycznych oraz linii napowietrznych i kablowych.
  • Konserwacja i naprawa układów z dziedziny automatyki
  • Przeprowadzanie pomiarów, testów po montażu i naprawie instalacji
  • Ocena stanu technicznego systemów elektrycznych

5 komentarzy:

  1. Ja również jestem zdania, że taka osoba powinna także znać się na montażu instalacji fotowoltaicznych. W moim przypadku przed wyborem firmy spojrzałem na ich realizacje http://inovativ.pl/realizacje/ i jestem zdania, że ten wybór był jak najbardziej właściwy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pewnością musi znać się na prądzie i wiedzieć co robić w przypadku jakichkolwiek awarii. Muszę przyznać, że ja jestem bardzo zadowolona ze współpracy z firmą http://pomiary-szczecin.pl/ która u mnie dokonywała niezbędnych pomiarów elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo zadowolona z montażu oświetlenia w moim sklepie. Elektryk z firmy Dialed Sp. z o.o. doradził mi najlepsze rozwiązanie i wykonał wszystko perfekcyjnie. - https://dialed.pl , tel. 508-993-299

    OdpowiedzUsuń